It´s love in the air today.

All makt åt Jossan, dagens städare!
Haha precis som jag sa så ska vi snart börja städa här, o käka frukost :P
Vårat rum ser förjävligt ut, jag o Yasse med, nyvakna o flum
Vi hade lite roligt igår kväll
10 Timmar efter vi rakat benen:
Jossan: JAG HAR HÅRIGA BEN!!!
Yasse: Nej jossan du kan inte ha håriga ben 10 timmar efter du rakat dom"
Jossan: Men känn då!!
Yasse: *Känner* Men de är ju sånna knottror som alla har efter som har rakat benen -.-''
Jossan: NEJ INTE JAG *Sägs lite halvt oskuldsfullt,
Vi bryter ihop i GAPSKRATT för hur dumt de lät, men de blev värre.
Jossan: Ey Yasse har du lockiga ben?
Yasse HAHAH jaah duvet jag lockar mina ben..
Jossan: Nämen jag menar du har hår på lockarna.
Vi båda bryter ihop i gapflabb igen, herregud..
De är luften här uppe i sälen som måste gör att man säger CPkonstiga saker alltså! Sjukt!
MENMEN nu har Yasse somnat om men jag ska gå upp och börja städa för jag är uttråkad! Som om jag inte blir mer uttråkad av att städa? Heh!
AJJAH bloggar antagligen i bilen hem sen, PUSS!
BTW: Detta blir la jag idag ? heh!
MURDERTEDDY.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0