It´s my birthday, 15 years on earth.

Min födelsedag idag då! Gratiis till meej  :D
Här är lite bilder från kalaset igår som jag lovade er :D
Tack för
300:- Av Kusiner och morbror o Virre (L)
400:- av mormor & morfar (L)
32 tums TV av Mamma & Peter o antar Filip o Felicia också (L)
Tv + 1000:- av Pappa!<3
Alla presenter lika underbara! Superglad!!<3
Tack även för allt Godis!:D Slälkten är BÄST ;D
Men iallafall jag blogga aldrig igår kväll men de berodde helt enkelt på att jag satt och snacka i telefon mellan 7 och 1 ungerfär, Myyysigt.. Har man tråkigt så har man!
Senare idag när Elin L har sålt klart GT ska vi cykla in till sjön och se om de går att bada annars blir de väll bara att sola! Underbaaaart :D Saknat den Cheyen ! (L)
MENMEN bloggar nog innan jag drar sen i vilket fall!
PUSS ha en bra dag :D
MURDERTEDDY.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0