Kärlek&Svek, Listan fortsättning..

Okey vi hoppas ett steg på listan som jag hade glömt, Nu kör iv Kärlek och svek för jag har inga gammla bilder på min data!
K Ä  R L E K & S V E K ! ( L )
Jaah vad har jag att säga om kärleken? Den är underbar så länge den varar, Men när allting en dag försvinner känner man sig som världens ledsnaste och mest ensamma i världen. De var faktiskt inte så länge sedan detta hände mig sist. Förjävligt rent ut sagt. Redan när jag var typ 4 år eller nåt hade jag iallafall min första ''kärlek'' Han var min bästa vän och våra föräldrar umgicks flitit på den tiden, haha.. Sen när jag kom upp i tvåan / Trean höll jag på med alla, Verkligen alla och var väll tillsammans med 7 styken eller något, Riktigt elak var jag Moahahah, Dock var det ju inte några seriösa förhållanden förrän jag kom upp i 5an, Då lugna jag iaf ner mig till en kill i taget hahah  :D Kan inte säga annat än att mitt förflutna har ägnats åt killar asså.. Men nu är allt förändrat, Lugnat mig om man säger såå!
Sviken..? Jaah de har väll alla varit med om ett flertal gånger i sitt liv.
Jag har kännt stort svek från personer jag älskat/ älskar, Jag har suttit på kvällarna med tårar rinnande nedför kinden och lyssnat på Sofijah som dom flesta andra, De vet ni ju, har ju varit mycket deppiga texter här på bloggen osv.. Jag har haft nån form av depression iallafall, när mamma och pappa skillde sig, eller rättare sagt ett tag efter det, Hemskt när barnet kommer i kläm.
Det var nog allt jag hade att säga om kärlek & Svek heheh, Något mer ni vill veta är de bara till att slänga en kommentar så ska jag svara så gott jag kan.. <3
MURDERTEDDY.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0