Behind the fucking sun.

DAGENS OUTFIT!:
DAGENS FACE!:
Chill outfit assåå!  men tror ni jag är förvånad elr! Jag blev klar 06.55 FATTA 35 min innan vi ska åka -.- Övertiiiiiid :D Men de är gött jag gillar att ta de lugnt ;)
Men men idag ska jag hem till Manda och lämna lite böcker och sådant till den stackarn, Krya på dig Hjärtat!<3
Vet inte om jag kommer att komma hem hel riktigt! Väldigt många som lovar att slå mejj för de jag gjort, AJ.. men men jag får fan skylla mig själv! Lite smäll klarar alla ;)
Vill ni veta en sak? Mitt kaffe smakar INTE gött idag.. mamma har failat asså.. detta funkar ju inte ;)
FACE THE TRUTH<3
Ajjah nu ska jag kolla runt lite på datan sen SKOLAN, wihoo-.-
Murderteddy.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0