Dagen outfit and Face!<3

Hahah japp japp de där är jag och min outfit idag då! Tråkiga webcam bilder somvanligt men men that´s it, webcam is tha shit!
Happ, morgonkaffet är lika gött som alltid! Hade inte räknat med annat heller!
Men snart ska jag åka till skolan.. Somvanligt?
MEN vill ni se hur jag såg ut för två år sedan? Väldigt översminkad och aah men här är en bild!
Som sagt lite tillgjord på bilden men de håret och den foundation och framför allt LÄPPSTIFTET hahh Omg bilder man kan skratta åt Xd Jag är ju inte den som bryter ihop och isolerar mig för att man sett ut som crap och aah de är la tur de xd Alla hemska foton som finns på mig asså...
Men men nu bär de av till skolan, botta ipoden med VOLBEAT så funkar de med!
Puss Puss ha en toppen dag nu!<3
Murderteddy.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0