Du sårar mig, hela tiden...

Handlat lite idag, var på torp, bilder på grejjer kommer kanske imorn, nu orkar jag inte!
Men har inte varit frisk idag heller, feber och sånt men har haft klädpanik så fick dämpa den lite, några alvedon så klarade jag några timmar på torp iaf!
De är de som hänt, kollade lite på melodi festivalen men de va bah skit, Hela skiten är överskattat tycker jag. Wow 1an klockan 8 på lördag är de schlager WOW skitkul.. fattar inte ens varför jag tittar? kan ju inte ens stava till schlager.. tror jaah? Fyfan...
Dålig uppdatering jag vet men jag orkar inte, jag pallar inte med detta alls! Är bara arg eller ledsen hela tiden och de vet jag inte är kul att läsa såå..
Ha de bra..
Murderteddy.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0