Fuck, i hate this part.

Igår blev de bandy till sist. Stannade bara en halvlek för de var skito och vi frös!
Idag kommer ickard hit så jag ska snart åka ner till stan för att möta upp honom, sedan äre självklart dans och skit så åker ner till stan runt halv fyra igeeen:D
Hehe de är väll de som händer idag! Imorgon ska jag träffa min mamma och få min nya telefon för den hade kommit idag! Så ska vi ta en sväng till överby skullej ag tro, köpa smink och lite sånt!
Jaah som ni vet äre ju S K I T med uppdateringen nu när jag är hos pappa men de får ni leva med!
Blir ingen bild heller för har inga bilder på denna datan!:P
Men ni får hade så bra sålänge! Puuss<3
Murderteddy.


kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0