Happy valentines day!<3

Idag äre alla hjärtatns dag, jag är singel och helt ensam... eller är jag? Ha-Ha!
Neemen de är gött, slipper tänka på att köpa present till någon hhaha tror bah jag köpt a hjärtansdag present till EN kille för många år sedan, SHIT va länge man har levt? xd
Men detta är jag idaaag!
YEAH! Tuuuffing hahah<3
Jag är i VÄLDIGT god tid idag.. gött!<3
Hahah här är lite gamla egopix från 2010, Hahah skillnad!
Hahah de blev några stycken iaf! Men nu ska jag borsta tänderna sedan draaar jag till skolan!
Have fun! Puuuuss:D
Murderteddy.

kommentarer.
Postat av: Rebecca

HAHAHA, tredje bilden är ju från när vi dansa lr ngt? LOL

2011-02-14 @ 15:27:40
URL: http://www.shadoww.bloggplatsen.se

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0