Hell is a place on earth, not heaven.

Jaah blev inte mycket bloggning igår men jag var ju i GBG sen med Yasse hela kvällen såå...
Detta var inköpen i Göteborg,
T-shirt från SHock.
Rosa & svarta plastarmband från shock
Jeans från Rut.m.fl.
Rosa nitarmband från Ur&Penn.
Duuuktigt blev inte köpt så myckeee med tanke på att jag måste ha råd att betala liiite på min telefon ocksååå..
Men här är lite andra bilde rvi tog igår :D
Hahah awesome time med den bruuuuden jämnt asså!
Men nu har hon åkt ner till trollhättan och hitta på lite grejjer med en kompiiiis :)
SJälv kör jag lite soft dag idah trorjaah! Ska träna lite, duscha och TVÄTTA för imorn åker jag till pappiii och måste ha liiite rena kläder;)
Kanske händer något annat under dagen oxåå? jag vet inte riktigt än men de ser vi!
Ajjah ska inte tråka ut er mer, hörs sen!
Murderteddy.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0