Livet går vidare vafan!

Jaah helgen som barnvakt har väll inte varit så tokig, helgen har varit fantastisk, inte för att den är slut än men?
Vi haar varit ute och grillat på dagen sen gjort pizza, vilket Ida-maja inte uppskattade så mycket, hon ville BARA ha ost på, inte tomatsås eller skinka BARA pizzadeg och ost :P Tokigt;)
Sen har vi ju kollat på melodifestivalen, (Jag fick stå ut ;)) Eric Saade gick ju direkt till GLOBEN så Ida-Maja var ju superduper nöjd! Hennes idol asså!
Jag har tagit lite bilder men ska försöka ta fler imorn! men dom kommer upp imorn dåå antagligen!
SHIT jag kom precis på att de är lov, hade totalt glömt de, jag började få ångest för skolan på månda Xd Nödvändigt:)
Men under lovet händer DETTA:
Ska kanske till GBG och shoppa!
Ska kanske landa med Manda (The sims maybee!)
Ska va med Rickard,
Ska till pappa,
Ska på bio
& en himla massa mer antagligen, måste ju bah CHILLA en dag också!
HÄR är en bbild på den NYBLIVNA STOREBRODERN Huugo! Han är alltså mitt kusinbarn! Så sööt!:D
Men nu ska jag kolla lite på Die Hard och prata med Affe:D
Hörs imorgon när dom har åkt!
Murderteddy.

kommentarer.
Postat av: Pederalbertine

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2011-10-03 @ 09:20:39
URL: http://pederalbertine.blogcheapster.com

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0