Vill känna längtan igen..

VIsst jag har sagt att jag inte ska blogga men har inget annat för mig.
Ni behöver inte läsa. men ni som vill veta vafan de är som gör aatt jag är sån här kan ju läsa:
Jag har ingen aning om varför jag mår som jag gör men jag mår skit!
Alla säger se de från den ljusa sidan.. Jag ser ingen ljus sida, de har jag alltid kunnat trösta mejj själv med förut men de funkar inte nu, jag ser ingenting, de är helt svart.
Ingen förstår hur jag känner, knappt jag själv, jag är bara trött, vill sova bort mitt liv, vill inte vara här.
Känns som jag inte får någon luft alls, när jag inte får någon luft drabbas jag av panik och börjar gråta och mår illa... Villl bah spy, spy på allt!
Alla säger tagga turbin, tagga sport lov, tagga att de snart är sommar.. jag orkar inte bry mejj om de längre, jag vill inte på turbin jag bryr mig inte om sportlovet och vafan de är för väder ute de är lixom skit samma när man ändå aldrig vill gå ut..
Känns som man drabbats av deperission, kan de vara de tro? vart med om de förr men de var inte i närheten av så illa som de är nu...
Jag orkar inte mer nu.. Någon som har nåt bra råd om hur fan man ska få upp livet och längta efter något igen, känna något över huvudtaget? kan ju maila till [email protected] eller kommentera.. de skulle vara tacksamt.
Murderteddy.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0