You have a heart of ice.<3

Då har man packat väskan för morgondagen! Blir en stressig jävla dag! Först pulka sen SUBWAY med min bästa lilla älskling Julia sen Simning. Sen snabbt göra sejj iordning och gå till stan med Yasse! Plugga måste jag verkligen göra! sen ska man dansa sen HEM städa fort som fan, duscha och plugga ännu mer! Fyfan nu vet ni hur min morgondag ser ut! Men tur att man får sportlov efter fredah! Gött att åka hem till mormor efter skolan då och bah chilla och snacka med mina gulliga kusiner som jag ska passa hela helgen! Underbart!
Så söta så!
Men nu ska jag försöka sova! Har ju sovmorgon imorgon och lägger mejj tidigt, jag kommer vara så jävla pigg! eller övertrött de vet man aldrig Heh!
Men ni får sova så göött så hörs vi imörn!
Murderteddy.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0