A day in school with lovely friends!:D

Skolan idag var chill as hell! Sjuukt att de kommer från mejj men än så länge tycker jag de är kul i skolan, jag klagar inte! Därför ska jag snart öva in lite franska sedan som ''belöning'' kladdkaka Hahah nä inte belöning men aah va man ska kalla de hahah!
Efter skolan drog jag med Mandaa hem och vi kollade på nån serie Keep up with Kim kardashian (STAVNING!?)
och så hade vi sjuuuuukt roligt precis innan jag skulle åka, Laddar nog upp en film på mejj sen när jag TOTALT faila hahah! Aah men kommer nog upp snart :D
Sen när mamma hämtat mejj åkte vi till Överby och löpte lite grejjer för hon och några kompisar ska göra som ett scrapbook album i present till en annan kompis, så jag ska få stå ut med tanterna här hemma imorgon, wihii Haha!
Köpte även Födelsedagspresent till mormor och lite sånt...
Köpte även 2 nya as häftiga kuddar som jag ska ha i mitt nya rum sen, även schabloner (Bokstäver) som jag ska ha på min svarta fina vägg sen!
Funderar bara på VAD jag ska skriva på väggen, Någon som har något GRYMT citat  eller liknande som kan få den heliga platsen på min vägg? Kommentera eller maila [email protected] isåfall, de vore grymt uppskattat!:D
Men när jag kom hem vare bah in i duschen och sen städade jag faktiskt lite snabbt på mitt rum Höhöh duktig som jag är!
Men men videon kommer nog upp snart om de funkar!
PUUUUUUSS!
Murderteddy.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0