Äntligen funkar bloggen!<3

De har inte gått att logga in på ett par timmar! Jag som tänkte vara duktig och blogga ju! Men gör de nudåå istället!
Men farfar var här föruut och käka, Ovanligt?:P
Men ajjah de var trevligt, diskuterade lite gamla minnen från när farmor levde, Blev lite tårögd där en stund, Saknar dej såå farmor!<3
Men sen har jag kollat massa möbler till mitt nya rum! Färdig målat nu! Ska till IKEA på Lördag och köpa Inredning ;)
Hoppas allt ser bra ut när de är klart bara:D
Nu sitter jag här och dunkar musik i hörlurarna och snackar med Keenny! Längesen man snacka med han!:O Saknaaar han! Fallens sist asså inte okej!
Vacker bild :*
Men nu ska jag snacka vidare med Kenny sen sova!
Imorgon vet jag inte vad som händer för pappa jobbar på dagen såå vettefaan Xp
Men vi hörs imorn!Puuuuss<3
Murderteddy.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0