Blundar för sanningen.

Jag tvingar ingen att läsa detta... behöver bara skriva av mejj lite just nu känner jag. Du vet precis vem du är också!
Jag har gjort fel, jag har svikit dig, jag har inte trott på dig, jag har varit ett svin. Jag vet det.
Men jag kan inte spola tillbaka tiden till den dagen jag fick höra hela skiten. o sedan inte tro på det.
Idag vet jag att de hela var en lögn, allting.
Du fanns där, hela tiden för mig, men jag lämnade dig, jag gjorde ett helvetes misstag.
Nu har jag insett att de är inte du som gjort felen, de är jag, Allting faller på plats och jag ser äntligen, det är inte du, de är jag som orsakat detta. Alla har orsakat skit helt enkelt..
Men de är inte förrän när man ligger där på marken, känner sejj kass, som en idiot och är som sårbarast som man inser de, allting i livet blir glasklart. Jag saknar dig ekar i huvudet, Mer än någonsin.. Jag kunde prata med dig om allt, men kommer jag någonsin kunna göra de igen? Kommer de någonsin bli som förr? Eller var detta en gång för mycket.
Jag har lärt mej, Ta vara på de man har när man väl har de, blundar du för sanningen så är allting borta när du öppnar ögonen igen. De gör ditt liv mer värdelöst än vad de redan är.
Ingen är perfekt,
Murderteddy.

kommentarer.
Postat av: Anonym

alla är värda en extra chans. även du, prata med vännen. alla gör misstag, äkta vänner förlåter!

2011-02-02 @ 21:37:02

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0