Blev en sminkad natt<3

Bion var bra! Toppen faktiskt, mycket bättre än dom andra Änglagård filmerna, nu när man sett denna tycker man dom andra är skit!:P Så värd att se!
När jag kom hem drog jag ut en med Emil och Elin en stund :) Sen hem vid elva och sitta här! Gött<3
Meen imorn åker jag till pappa och stannar där tills Söndaah, och ni vet ju vad som gäller då? Inte mycket bloggandee tyvär, men Kanske ett inlägg om dagen iaf:P
Ska faktiskt försöka lägga mejj tidigare idag, FAKTISKT! För jag känner ingen mening med att sova bort heeeeeeeela dagen imorn också typ som imorse! Jises!
Men nu får jag väll sluta babbla och göra nåt annat för har inget intressant att skriva om.. Somvanligt tänker ni?
Men ha de TOPPEN! Bloggar innan jag åker imöörn:*
PS: Sminkade mejj lite snabbt och fult inatt när jag hade tråkiiigt XD Resultatet blev inte lyckat men såhär såg de ut! Syns förresten inte så väl heller:P
Murderteddy.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0