Dagarna kommer, Dagarna går<3

Gött att man hade 2 o en halv timmes håltimma idag asså, så var hemma hos Manda under tiden och fråga mejj fan inte vad vi höll på med, dumt var de!! Men ändå underbaaaart<3
och imorgon äre ju öppter hus på kvällen men får sluta klockan 13.00 på dagen och samma tid får man sluta på freedag! Herregud denna veckan ser ju toppen ut!<3
Men efter skolan idag åkte jag med Kristin, Vi pluggade och bakade en kladdkaka och hade allmänt tjejsnack.. Gött att snacka med någon som verkligen fattar! Som känner mejj sen jag var typ någon dag gammal? Hahah<3
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, Snacka med Kenny<3 Kanske är nåt bra på TV ? Vem fan vet<3
Kommer kanske upp en vacker film på mejj och Mandiish sedan, Vi hade lite flum ute i snön på håltimman,:D<3
Men nu hoppas jag ni INTE glömmer FRÅGESTUNDEN!
Men nu ska jag plattaaaa håret och lite shääät!
PuussPuss ha en bra kväll!<3
Murderteddy.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0