Ditt namn inristat i djupet av mitt Hjärta.<3

Dagens inköp:
Rosa linne: Från Gina Tricot, 49:- på rea!
Svarta Leggins: H&M 79:-
Örhängen: Cubus 25:- på rea
David&Goliath t-shirt: från P20 249:-
Älskaaaar den David&Goliath T.shirten assååå! Sjukt söt!<3
Jag och Elin flumma som faaan på Överby och i stan, Någon skulle ju smaka på min sallad och tappar hälften i colan, Hahah sjuukt sött ELIN<3
Sen när jag komer hem har jag fortsatt vara med Elin och vi kolla Jackass! och måste säga att BAM MARGERA & JOHNNY KNOXVILLE är sjuukt snygga!  *Dregglar* :*
Bam Margera:
Johhny Knoxville:
Sen kom Emil och vi typ drog ut och flummade, busknackade (Moget?) Nää vi är inte särskilt mogna, sen satt vi och typ snackade :P
Sen drog Emil och Hasse kom istället, Vi satt och tjöta... Men vi fick lära oss att Elin har VÄLDIGT bra balans i snön, vad vare, en tomat? Haha
En stor fet kyss på denna dagen! Älskar eeeer
Imorgon äre Kalaas på eftermiddagen/Kvällen... Fast först ska vi faktiskt BÖRJA måla om fondväggen i mitt rum! BLACK! Äntligen!<3
Så jag ska väll snart sova så jag orkar imorgon, är jäääte trött!;P
Bloggar imörn :P Ha en bra natt! Natti<3
Murderteddy.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0