Du lyser upp mina mörkaste stunder<3

Shiit nu har jag duschat, tvättat, käkat en macka, plattat håret, suttit vid datan och ska snart tvätta bort sminket och borsta  tänderna n´shäät! Jises vad jag har hunnit med haha!
Jag gillar ordet Jises och Herregud! Inte för de har med gud att göra:S
Men jag måste  säga att Lars Winnerbäck faktiskt är bra, Alltid haft något emot honom men hans låtar är bra! Att somna till iaf! Prova <3
Men ajjah nu ska jag snacka lite till med Kenny sen sooova:*
Saknar han:(<3
PUSSPUSS hörs imorn!<3
Murderteddy.

kommentarer.
Postat av: Kenny olsson

Sötnosen på bilderna som jag ska träffa på fredag (A) <3 och det kommer bli kul som satan i baken!!! (A) ;D <3

2011-01-26 @ 18:54:56

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0