Go eftermiddag blir Godmorgon på jullovet ;D<3

Nu har jag precis gått upp ur sängen, Varit vaken men inte orkat gå upp, Legat och kollat på Hipp Hipp Hora! Så sjukt bra är filmen! För er som inte har sett den som gillar svenskt drama kan jag lätt tipsa om den! Underbart.
Resten av dagen/Kvällen som är kvar händer ingenting, Tagga för imorgon då man ska till GBG & Shoppa med Mandaah =D Saknar henne sjuuuuuuuuuuukt mycket! Inte träffat henne sen dagen efter skolan sluta lixom så dee ska bli fett kul!<3
Hahah hoppas bilderna jag la upp här på bloggen inatt var nåt att ha... Lite roligt med lite minnen från 2010 :D
HÄR är en låt som jag börjat lyssna lite på igen, kanske laggt upp den förut jag vet inte men just nu kännde jag att de var dåligt med musikuppdatering här på bloggen!:D
Men men nu ska jag gå och käka lite frukost Hahah :D
Ni får ha en bra kväll!
Murderteddy.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0