Hjärnsläpp & Feber<3

Än en gång tror jag att jag har feber, hoppas jag har lika fel denna gången som alla andra gånger!
Sen har jag haft totalt hjärnsläpp, Frågestunden har jag inte svarat på, men dde var ju inte måna som skrivit meeen ska försöka svara på dessa frågor imorgon! Då åker jag tbx till mamma och hoppas jag hinner få upp mitt nya skrivbord iaf!
För vi köpte allt möjligt på IKEA idag, min säng är den enda sak som står säker i mitt rum nu, Allt annat kan åka ;)
Ikväll har de inte hänt mycket, Adde har varit här en stund, annars har man bara kollat på film :P
Men men nu ska jag nog sova snart, mår ju som sagt var inte så bra så de är lika bra.
Snacka med Kenny först bara:P
Men men ni får hade bra resten av kvällen och imorgon :P Pussspussss:*<3
Murdeteddy.


kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0