Hoos min mamii!<3

Nu är jag hemma hos mamma igen!
Igår hände typ ingenting, var borta hos min farfar i några timmar men annars var jag helt död på soffan! Orkade knappt lyfta ett finger!
Idag har jag varit hos mormor & Morfar och fikat innan jag åkte hem :D
och nu har jag precis käkaat o städat Flippas bur (Mitt andra marsvin som fortfarande lever!)
Snart ska jag taa en vaaaaaaaarm dusch! Fan vad gött asså!
Imorgon är de tyvär skola igen, men har faktiskt inte varit lika dampig över att skolan börjar imorgon som jag brukar vara, självklart hade jag hellre legat i sängen hela dagen men vafan de kan va gött och börja bli lite mänsklig av sejj igen och träffa kompiisarna :P
men denna terminen ska de bli ändring, ska ta itu med mina läxor och sköta mejj i skolan, förra terminen blev ju massa annat runt omkring som tog min uppmärksamhet!
Här är min fina lilla klass hah!<3
Men men nu ska jag duscha som sagt, bloggar nog senare!<3
Murderteddy.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0