Hos mamma igen!<3

Nu är jag hemma hos mamma igen, Inte gjort något idag typ, byggt ihop en byrå, nomoore!
Käkat Pizza också dåmeeh :D och solsidan självklart!
Ska se på Wallander hämnden klockan nio också & plugga lite inför Islam-provet på fredah! Duktig som jag är!
Men nu är de BARA mitt skrivbord som ska sätta upp sen kan jag börja inreda och fixa i mitt rum så de blir klart! Allt utom påslakanet som jag pratat om är köpt! Äntligen! Fast jag letar efter en fin kort text jag ska sätta på väggen,!
Kommer bli skeeeetbra!<3
Imorgon när jag kommer från skolan ska jag rensa min garderob, plugga och sen ska jag säkert kolla tv och sitta vid datan också, Hahah:)<3
Men men de var allt jag hade att säga! Vet inte om jag bloggar mer idag? Kaaanske oom jag hinner svarar jag på frågorna på frågestunden Hahah! Men bah kaanske!
Puss&Kraaam<3
Murderteddy.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0