Ingen går lycklig föralltid.<3

Då hare varit bandy ikväll, Träningsmatch mellan VBG-GRIPEN, Vet inte resultatet för vi gick efter första halvlek! Jävla skit match inga satsningar över huvud taget, stog still typ :O Men såg massa igenkända face!
Farfar var ju också hääär innan och käka pizza sen följde han med på bandyn självklart :P
Men sen när jag kom hem var jag sten frusen, ont i benen som fan eftersom jag inte hae några bra skor! Usch!
Så var bah raka vägen in i en varm dusch, Gött!
De är allt som hänt sen sist gång jag blogga typ!
Imorgon drar Yasse med mejj hem och sover här! Vi ska väll vara i stan på eftermiddagen där och täffa Kennyyy, Saknat han! Har jag sagt de? Hahah<3
Men ajjah så de blir väll kanske inte så mycket blogging imorgon, jag får väll vara lite ocial med Yasse och får se om jag hinner med att blogga när jag vaknar, hann jag ju inte imorse såå :P
Puss Puss Hade braaaa! Hoppas ingen fått magsjuka för de erkar ju gå nu:O
Murderteddy.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0