Lär dig innebörden av dom tre orden<3

Hahah har haft lite no life ikväll, samtidigt som jag plugga klippte jag ihop lite bilder på datan :P
Jag och min Pusskompis är ju så söta såå!<3
Meen ahh de är de jag gjort ikväll, Pluggat, Duschat, Snackat med Robban och redigerat bilder :D<3
Hähäh och Robban ÄR söt!<3
Imorgon äreee skola som vanligt japp japp! Ingen som blev förvånad va?
Efter skolan drar jag och Yasse till stan! Kul Kul hoppas vi träffar något trevligt folk där också dåvaah!<3
Ajjah nu ska jag sova för jag är trööööött, fast kommer la ligga som vanligt och messa i några år innan;) Annars kan man ju inte somna. Ingen morgondag utan kvälls-sms!;)<3
Murderteddy.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0