Last night in old room!<3

Nu äre väll antagligen sista natten med denna fula vägg! Ska ju till pappa imorgon och när jag kommer hit igen på söndah hoppas jag VERKLIGEN att dom gjort klart den! Annars... Fast nä :)
För er som villl veta har jag fortfarande en outhärdlig träningsvärk i armarna! Lite jobbigt när de kliar på ryggen samtidigt!:O
Imorgoon drar jag till pappa, känns som evigheter sedan jag var där sist men inte längre än alla andra gånger egentligen? Haha!
Meen efter skolan imorn ska jag vara med Robban, Kolla film or something i guess:D<3
De är väll de som händer :)
Nu ska jag kolla runt lite på datan sen sova, är sjuukt trött, Man blir trött av att vara med mandah :O<3
Förresteeen ska jag nog tona några rosa slingor i håret, eller aah Manda ska göra de på mejj ! Kan bli Fint iaf :P<3
Hoppaaas<3
Men men NU ska jag dra:P Godnatt Puuss<3
Murderteddy.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0