Lyckligt avslut för Gripen!<3

Matchen avslutades 8-5 till Gripen mot Tranås, De var rena turen för Gripen spelade inte särskilt bra men dom slog Tranås, Toppen iaf! Men de var massa fel dömningar av domare! och jag säger bara utan Smekerud i mål hade vi ALDRIG klarat de! Matchens lirare helt klart!

Det var de om matchen!
Gårdagen ägnades förutom bandyn till att umgås med farfar den ensamma gubben :) Sen på kvällen när han hade åkt kollade vi på tv, Vi såg också på filmen Dumpad som gick på sexan! Sjuuuuuuuuukt bra film om jag får säga mitt! Helt klart se värd, jävligt rolig också :P
Idag ska vi till min kusin och käka middag och lite annat sköjj, vet inte exakt vad som händer men typ :P
så de är väll de som händer och har hänt! Nu ska jag väll snart göra mejj iordning :P
Ha en toppen freedaag!:D
Murderteddy.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0