Nyåren såg ut såhär!<3

Alla kom ju runt sex och jag och Becca satt inne på mitt rum o tjöta om allt möjligt mellan himmel och jord :)
Sen käka vi.. (Intressant?:)) Sen vare maaasssa damp men förstår man inget så  tar de ju lite tid ;)
Sen hade vi ASKUL jag Becca Emil Kevin & Filip, Sprang runt i huset medans dom vuxna satt och snacka och dansa lite och aah som fulla vuxna ääär :P Sen vare Tolvslaget, Maaaassa raketer och Champagne XD Sen drog vi som INTE var fulla (Alltså dom yngre Xd) ut med massa små raketer och busade lite med grannar och annat folk här! Aaaskul :D Sen vare hem och dunkaaa musik på högsta och käka massa godis :P Sen sitta och lyssna på Martins skitsnack Hahah jävla oroligt där ett tag, Sedan se den smarta dansa, Jises ingen vacker syn där Martin!xd
Seen Dampade vi ännu mer och fixade med Emils hår HAHAH så söt han blev asså XP
Sen vid 7 imorse gick vi och la oss.. Var meningen att Emil skulle Slagga här men han blev så jävla trött där i slutet när jag och Becca fortf dampa så de får bli en annan dag :D
Men TACK ALLA så jävla mycket för ett UNDERBART avslut på skit året och UNDERBAR början på 2011. Nu siktar vi på ett RIKTIGT Guld år! Ett år som INTE ska ens påminna om 2010. Tack!
MEN detta sitter i huvet på mejj, strax innan tolvslaget Sa Becca såhär!:
Pappa!
Mamma och Agneta står och hånglar,
Thomas håller på att ramla,
och vet du vad de värsta av allt är? Peter är nästan nykter! Hur fan ska detta sluta !
UNDERBART sluta de! Nu är 2010 ännu ett år i historien som sagt!:D Skönt!<3
Allmänt som många kanske skiter fullständigt som inte alls behöver känna sejj tvingade att läsa heller:
Nyårs löftena var:
Att försöka göra det BÄSTA av 2011 även om Människor som jag älskade försvann under 2010. Försöka lämna de gamla bakom mejj för några sekunder. INTE leva efter mottot: Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya. Nej nej de är INGET bra motto har jag genom åren lärt mejj, att leva så är att vänta på att världen ska rasa på en och samma gång. Det finns de fler som borde göra om jag får säga mitt"!
Vännerna går före mej!  Jag skulle kunna sätta min liv på spel för deras skull. Utan att begära att dom ska göra samma sak för mejj
Ajjah bilder blev de ont om idag men se om Becca kan tänka sejj skicka över några av dom till mejj imorn eller nåt för har precis duschat och ska lägga mejj och kolla film.:P
Hoppas erat år blir helt underbart!
Murderteddy.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0