Onda dockan Chucky & mitt marsvin Chucky något gemensamt?

Chucky mitt marsvin har fått rabies eller något är jag rädd för!
Jag döpte honom efter den onda dockan Chucky ni vet den här dockan!:
Antar att alla känner igen den onda dockan från skräckfilmen? Filmen är sjukt bra om den inte börjar bli verklig:O
Hahah nämen jag har stora funderingar på om mitt marsvin äe sjukt!
Han äter eller dricker större delen av tiden, fyller på vattenflaskan HELA tiden och de är en vattenflaska för kaniner så den ska väll inte ta slut så jävla fort?:O
När han inte äter Skriker han så de skär i öronen och gnisslar tänder, förut när jag skulle ta upp honom spottade han på mejj :O sen nyser han med jämna mellanrum också!
Någon som är lite kunnig om marsvins sjukdomar som kan bekräfta att detta INTE är Rabies !? Hahah eller om dom känner igen symptomen som vet att marsvinet inte heller kommer döda mejj inatt när jag ligger och sover!?:O<3
Murderteddy.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0