Överraskningar- Nej tack!

Överraskningar och förändringar är inget jag gillar på kort tid! Öppna paket och sånna överraskningar är självklart alltid uppskattade av mejj... Men inte när en förändring kommer som en överraskning.. Som nu.. Peter (Mammas kille) ska tydligen med på bio, det är inget jag uppskattar faktiskt när vi sagt att de bara ska va vi.. elr aah jag antog de eftersom hon inte nämnt något innan :/ Hade jag fått veta från början att han skulle med hade de varit lugna puckar men nu blev jag lite Pissed of faktiskt!
Nu vet ni vad murderteddy tycker om överraskningar!  Inget för henne!
Men jag har i vilket fall gjort mejj klar för bion nu, ska KANSKE käka något innan men är usch mätt!
Dagens outfit i vilket fall!
Nu vet ni den! Enkel och bra outfit om jag får säga mitt!
Meen nu ska jag måla naglarna lite snabbt innan vi åker!
Berättar lite kort om filmen sen när jag kommit heem, Blir ni nöjda då? Hähäh!
Men ni får ha en bra kväll!<3
Murderteddy.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0