River ner en hel livstid-<3

SHitt jag har verkligen rivit tapeter hela dagen känner jag! Vädigt trött, väldigt nere också!
Ska ut med Emil och Elin lite senare, dom är mitt sista hopp om att få upp mitt humör!
Meen vi börjar bli klara med rivningen nu så de ser INTE bra ut asså men de kommer ju bli bättre!
Käkade Thaimat förut också, Sviiinit gott! Längesen jag åt de!
Jaah, imorgon är de skola igen, Vet inte om de är bra elr dåligt men ajjah! De löser sejj, blir nog till att plugga en hel del imorgon också skulle jag tro, Blööh!
Ska kanske även färga Elins hår någon dag i veckan? Hon kommer bli så fin såå :D
Men nu ska jag kolla runt lite och se vad alla andra gjort idag :P
Ha en trevlig kväll!
Murderteddy.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0