Sjuuk skulle jag tro, Jag klarar mejj asså!

Uuuuuuusch vad jag mår dåligt! Sen när man somnar en timme med Manda i hennes säng, Då äre nåt fel ?:O
Tyyp aah!
Men Var aaaaaap tröök på Öppter hus, Bakade några mat muffins med majs och skinka smakade BÄVER!
Sen tog de typ 30 minuter att göra dom så då hade man as trökigt efter de..!
Var i stan en sväng förut, Köpte piercing smycke!:
Aaaaasfin tycker jag!
Köpt på Stjärnurmakarna 190:-
Yeeeey!<3
Men nu ska jag duscha sedan kanske käka nåt? Bara käkat grejjs i skolan sen glass :S Inte likt mejj, Ännu ett tecken på att jag är sjuuk*! Höhöh<3
Meen aah fullt upp ikväll, Ska ju till pappa imorgon, Fast är jag sjuk får mamma köra mejj upp ändåå!<3
Puss Puss, Hade bra! Se om jag bloggar mer idag :/<3
Murderteddy.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0