Skinnjackan & Conversen (L)

Skinnjackan & conversen framtagna, nu är de bara Vår/sommar som fattas! Älskaaaa<3
Men jag precis hem från skolan, CHILL DAG! alla tjejer utom jag ROnja Emelie och Rebecca var ju på konfa läger så vi var ensamma med killarna och några sjuka, var 11 pers DE är inteeeeeee mycket, Sen satt vi och snacka i 1 timme istället för att ha so :P
Nu vet ni!
Jag ska fräsha (Stavning?) upp mejj lite sedan dra och möta Yasse i stan sen hem lämna lite grejjer seeen till stan med kenny:P
Meen aah de är de som hääänder idag! Imorn äre IKEA som gäller köpa möbler! Men ska tillbaka till pappa igen sen för mamma ska på partyyy:P
Men vi hörs imorgon kan jag tro om jag inte hinner blogga mer idag!
PUSSPUSS:*
Murderteddy.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0