Svar på frågestunden!<3

F=Fråga
S=Svar .... Om ni inte fatta de ;)
F: Favoritmusik?
S: Rock är ju favoriten helt klart!:D
F: Favoritmat?
S: Jaduu, jag gillar många olika rätter men om jag ska välja en favorit tror jag de skulle bli Tacos faktiskt.:D
F: Favoritfärg?
S: Svart är favoriten, (Därför jag byter ut allt rosa mot svart i rummet nu typ) ;)
1. Vilken är din fawwo affär?
2. Favorit klädesplagg?
3. Kan du lägga in bilder på hur ditt rum kmr se ut?
pusss
F: Vilken är din fawwo affär?
S: Jag har många affärer jag stört giillar, men H6M och Gina Tricot slår nog alla, där jag handlar dom flesta kläderna ;)
F:  Favorit klädesplagg?
S: En munkjacka, Blå rosa rutig typ
Man ser den på bilden!
F: Kan du lägga in bilder på hur ditt rum kmr se ut?
S: Det kommer att komma upp före och efter bilder när de i stort sätt är klart, sen håller jag faktiskt på med en skiss på hur de kommer se ut på datan också, men den är då inte klar än ;)
Jag hoppas ni kännde att ni fick dom svaren ni ville ha annars äre bah att kommentera och klaga!
Puuuss!
Murderteddy.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0