Terminen börjar på allvar!<3

Nu jävla har terminen dragit igång, fyfan värsta gympalektionen EVER! Hade typ nån styrka/Uthållighetstest... Låg och skaka för fick sån jävla kramp ! Där fick man för att man typ inte lyft ett finger på hela lovet, Men nu ska jag dra igång med ett sundare liv! Börja TRÄNA ordentligt, Sittups & Armhävningar varje dag vafan ;)
Nu är jag så jävla trött efter dagen så ska faktiskt lägga mejj och slappa en stund i sängen och kollar på sex and the city!
Jaah förresten skulle jag ju träffat Robban, elin och Danne idag men Elin fick magsjuka och då orkade jag inte sitta och vänta själv på Robban och Danne sååå drog hem (Slutade ju halv tre typ så!)
Meen aah sex and the city väntar! Mjukisbyxorna skriker efter mejj! och jag saknar min säng!
Hörs senare ofc:*
Kanske träna lite när jag vilat? Hahah sova tidigt är ett som är säkert iaf!
MEN nu ska jag sluta tjataaaa PUSS!
Murderteddy.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0