Time for the moské Höhöh!

Snart draar jag mejj iväg mot moskén med klassen :P
Vet inte vad jag tycker om de men vafan, man lär sejj alltid något :D
Så de är där jag befinner mejj denna morgon förutom i lägenheten Hhaha!
Men nu har jag typ gjort mejj klar så jag sitter och käkar havrefras och tittar på vakna med the voice, grymt roligt ändå!Hahah :D
Är ju hos pappa nu som sagt så blir inte mycket bloggning men ska försöka en gång om dagen iaf, blev typ inte de igår men Wtf :P
Såhär ser jag ut idaaah Hahah:
Suddig, dålig kvalle men WTF de är med min kassa web! De är nåååt iaf :P
Jag har sjuuukt dålig mottagningen i denna lägenhet! Jävla mobila bredband! Jävla lägenhet! Jävla MOTTAGNING!
Döööh!
Men men nu ska jag dra mejj och borsta tänderna och lite såååååå...
Men bloggar NOG när jag kommer hem från skolan runt 3? Om jag inte kommer på något annat så jag drar till stan eller liknande...
Men ikväll kommer farfar hit och vi ska käka tacos n´shiieet, Mums!<3
OMG lägger nog upp en omgjord verision av Daniel Adams-Ray som dom gjorde på The voice, En hyllning till alla jävla matprogram HAHAH! Shit sjukt faaiil!
Men kanske!
Men nu ska jag dra!
Puss Puss<3
Murderteddy.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0