Tränaa snart:P<3

Ska typ träna snaaart, hade såå jävla jobbigt på idrotten med styrka fastt ändå kul! Kommer ha träningsvärk imorgon så kan lika gärna få en rejäl sådan och träna mer;)
Det är mitt löfte från och med nu! Styrketräna minst en gång i veckan! Seee hur de går ;) Kan ju alltid försöka:P
Men iaf idag har jag varit i stan och vi träffade massa folk och aah hade allmänt nolife men aaaskul!
De är typ de jag gjort!
En vacker bild på Yasse, <3
Men som sagt ska träna, Duscha, Plugga och aah sånt allmänt skit nu..
Jag ska kolla på SOLSIDAN också som jag tyvääär missade i söndags! Hade fullt upp<3
Meen ahh de är de jag ska göra!
Bloggar sen PUSS
Murderteddy.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0