Tusen gånger om, men trotts allt tredje gången gillt<3

Ljudet från högtalarna är bäst i ett rum som ekar. Daniel Adams-Ray, Du är kvällens idol!<3
Men jag har varit ute och fotat med den Bääästa Becca! Här kommer lite bilder;)<3
Avslutar med en FAIL bild på mejj men den bjuder jag på för att jag är så snäll & på sååå bra humör idag ;)<3
Men tack för en underbar liten kamera stund finaste Becca, Älskarejj!<3
Jag startar nog upp en frågestund senare ikväll eller imorgon, då får ni fråga RIKTIIIGT mycke annars äre ju ingen Idé ;)<3
Men nu ska jag snart hoppa inte i duschen sedan äre SOLSIDAN som gäääller, Älskaar´t!<3
Sedan I Robot :D Shiiit vad jag älskar söndagskvällar ibland! Inte så kul med skola imorgon men WTH jag klarar de med:D<3
Men nu måååste jag gå och duscha då,<3
Hörs senaare!<3
Murderteddy.

kommentarer.
Postat av: Rebecca

Guud, hur ser jag ut?!

Pussss ♥

2011-01-23 @ 19:40:42
URL: http://www.shadoww.bloggplatsen.se

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0