10 små sanningar om mig...

Sanning 1: Jag är mörkrädd och kan inte sova ensam utan att ha nattlampa eller liknande, (Funkar att sova utan om någon annan är med)
Sanning 2: Jag hade inte överlevt en dag utan min mobil..
Sanning 3: Yasse är den som vet mest om mig, helt klart!
Sanning 4: Jag hade inte varit den jag är idag utan Amanda.
Sanning 5: Jag har väldigt ofta mardrömmar om min farmor. Såg henne dö för typ ett år sedan.
Sanning 6: Jag och min mamma berättar nästan allt för varandra.
Sanning 7: Jag & min pappa är mer som bästavänner än som pappa & dotter, oftast...
Sanning 8: Jag får panik och ångest när mitt hår inte är platt (Dvs när jag plattat de)
Sanning 9: Jag är extremt blyg när de kommer till främmande människor och drar mig gärna tillbaka och blir tyst..
Sanning 10: Jag hatar folk som ljuger och ändrar historier allt efter personen dom berättar de för..
HADE TRÅKIGT; FICK IDÉN FRÅN FACEBOOK (:
MURDERTEDDDY.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0