Ensam är stark.

Solat ännu lite mer idag och blivit ännu lite mer brun! Dunderbart!
Duschat, hämtat moppen, käkat och fixat mig lite har jag oxå gjort!
Sen runt halv nio träffade jag Becca, Borde jag göra oftare! Vi satt på gamla skolan och tjöta i nån timme eller så? sen drog vi hem till henne och käka popcorn och kolla på lite olika grejs på tv, Supertrevligt!
Nu sitter ja och snackar lite med Robban o kollar på nåt på MTV, Läskigt :P
Snart ska jag ka lägga mig, imorn förmiddag blire att kolla på en ny bil sedan handla godis och massa inför imorn kväll!
Hade!
Jag älskar dig, Jag saknar dig, du finns i mitt hjärta, jag andas dig dag ut och dag in, Du kommer alltid att vara här, inte fysiskt, men ändå här.
Farmor, Kom tillbaka, jag saknar dig så in i helvete..<3
MURDERTEDDY.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0