När allt kändes mörkt lyste du upp min väg.

Gammal bild (Bildbrist)
Blev ingen uppdatering precis när jag kom hem.. kollat på gamla Beck filmer och spelat Wii o snackat med lite folk bara..
Men Haft en underbar dag med kusinen och dom söta kusinbarnen, Ja och Jessika byggde ihop en garderob (För vi är ju så duktiga på att bygga ihop saker, de märkte vi redan när vi flyttade!*HOST*) Myyyste med Alvin emellanåt oxå, världens gooaste unge! Sen vare tänkt med Pannkakor, men lata som vi är i våran släkt så slängde vi oss iväg till Donken istället, Lyx! Kolla runt lite på överby sen vare dags att dra sig hemmåt, till pappsen ;D
De va min dag de, inga bilder tagna tyvärr!
Yasse kommer hit runt halv tio imorgon eller nåt, tur att de är hon så jag slippr fixa mig INNAN haha, hon har sett mig i alla lägen ;D
Ajja bloggar imorgon, sov gött! Godnatt!
MURDERTEDDY.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0