If today was my last day.

DagenZ:
Asså USCH mitt hår lägger sejj hur fan de vill, VARFÖR SKULLE JAG KLIPPA MIG FÖR!? Uhuh :(
Höll på att dö inatt oxå, morsan skulle smidit dra ur alla kontakter i mitt rum när de åska inat UTAN att väcka mig, hon lyckades inte, jag vakna och trodde de va krig! sen kunde jag inte somna igen o de va inte pga åskan utan pga VÄRME, de är SVINIT varmt i mitt rum nu, fläkten blåser bara runt värmen och har ju bara utgång till uterummet och där är de ju ÄNNU varmare! Usch!
O idag ska vi springa 5 km på idrotten, yey... :( Kommer döö!
Sen ska ja fråga mormor om hon kan hämta mig när jag slutat oxå, orkar inte vänta på skolan för morsan jobbar sent -.-
NÄ nu ska jag dra, CIAO
MURDERTEDDY.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0