Jag kräver ingenting av dig, ingenting!

Nu sitter jag och läser igenom lite bloggar och snackar med Anthon coh kollar på Disneey, Kan kvällen bli bättre? Nä.
Alltså jag säger inte ofta men just nu känner jag mig så jävla lycklig, jag har hittat platsen jag vill vara på, jag vet vart i livet jag står och börjar för första gången i mitt liv känna mig säker på vem jag är och vad jag gör här, så göött, ta vara på de, kycka vara tyvärr inte föralltid!
Kännde att jag behövde skriva av mig lite där!
Ajjah imorn ska vi tillbaka till stället där bilden togs, nu ett år senare och kommer bli roligare än nånsin!
Nu ska jag kolla runt på datan lite till sen ska man nana, night!
MURDERTEDDY.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0