Lovely morning but you were missed.

Låg och halvsov en timme och kollade på Bambi innan jag äntligen fick pallrat mig upp och fått på mig kläderna, älskar att ligga och dra mig till en disneyfilm, tönt? Ajo men jag gillar´t!
Laggt i lite tvätt och börjat packa massa grejor inför helgen, åker nog runt tr tiden elr nåt men måste duscha och packa först och Yasse kommer vid ett, jag kommer inte hiiinna!
Band ökning är aldrig fel! Ångrar att jag tog bort bandet från Metaltown 2009! Men dessa ska jag dö med! eller ah ;P
Jag kan ju lugnt säga att JAG SKNAR MANDA KEYXI MER ÄN NÅGONTING ANNAT JUST NU! KOM TILLBAKA FRÅN TURKLAAAAND!
Men men NU ska jag fortsätta packa och allt vad jag ska göra, slänger nog in ett inlägg sen om jag hinner!;D
PUSSPUSS
MURDERTEDDY.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0