Najjs Bajjs med Yasse o Kennygaay ;D<3

Bilder från dagen!
haha vi är så sööta så, Underbar dag iaf! Först kollade jag och Kenny film hemma hos mig, eller ah snacka mest ;) sen kom Yasse och då gick vi ut och snacka och gunga och grejs, sen hämta pengar och gå och käka på Sibylla, Chheeeeebab! sen till Hemköp o köpa choklad och cola, sen drog Kennygaay hem och fick vääärldens BAMSEkram, kommer sakna han! Men nu sitter iaf jag och smockar i oss choklad och bottar musiken och TAGGAR SÖNDER metaltooown!!!
BTW: Jag och Yasse firar tre år som vänner idag, DUNDERBART VAFAN! Älskarejj bästa syster!
Nu ska jag TAGGA TAGGA TAGGA, dålig uppdatering i helgen nu, vilket ni kanske kunde räkna ut, PUSSHEJJ!
MURDERTEDDY.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0