A day, a month or maybe a year?

Såå vad illa jag bloggar, ajjah har inte hänt mycket intressant, igår va jag ute med Elin en stund när jag kom hem till mamma, sen vare solsidan och män som hatar kvinnor! Super avslutning på helgen där vaa!
Har varit en bra dag i skolan också, lite oroligt överallt bah, weird!
Nu är jag hemma och pluggar lite franska o sen käka.
Senare ikväll blire att kolla på film hemma hos Emil, Elin är på där haha :P
Massa skräckfilmer och godiiiiiiis, som en lördag typ? Bah för de ä studiedaaag imorn (A)
Happ såhär fail ser man ut nudå men jag försov mejj i 45 minuter imorse så blev inte bra alls!
ajjah hörs kanske senare fast troligvis inte förrän imorgon!
MURDERTEDDY.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0