Everything you said to me was bullshit.

Trevlig kväll med Emil och Wille, Becca var tvungen att plugga stackarn så hon får vara med nån annan gång(A)
Kom hem runt 9 och då vare raka vägen in i duschen sedan packa och platta håret och sån skit och NU är jag klar hahh,D
Alldeles strax ska jag sova men är så enormt taggad inför imorgon, o ALLA som har mitt nummer får vara feting sociala när jag stackare ska sitta i en bil i 5 jävla timmar! Tur jag har Yassseeee den sociala saken!
Ni har hört de förr? Jag vet!
JAG ska lära Yasse åka skidor, jag säger bara, filmen kommer upp på bloggen AHAH!
Jag kan knappt åka skidor själv såå detta ska nog gå bra, Inga skrattanfall eller sånt kommer vi få Nänä :D
Nä nu blire sängen, GODNATT!
MURDERTEDDY.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0