I won´t let you go again.

GÖTT att man har en privat chaufför (Mamma) som hämtar mejj hos pappa och kööör mejj till skolan, kan man sova lite extra länge och man blir extra glad. Tack mamma!
Jag kan ju säga att jag har VÄRLDENS träningsvärk efter dansen igår, Vem kunde tro att de var så jobbigt att dansa? Har aldrig haft träningsvärk innan jag började med street!
Men gårdagen var chill, Yasse och gick hem från dansen och när vi kom hem stod de kinamat på bordet, Mums!
Idag händer typ INGENTING när man kommer hem från skolan, men imorn blire iaf IKEA!
Besviken på vädret idag, jag ville ju ha sol, Vad är de här!?
Ajjah nu får jag borsta tänderna och skynda mig för snart kommer min chaufför hahah, Hade bra!
MURDERTEDDY.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0