You make me smile again.

Tror aldrig de varit lika dålig uppdatering som nu typ? Haahh har inte gjort något särskilt direkt men har ändå inte orkat, har typ inte suttit vid datan, mest spelat WII så JÄVLA roligt! Har även varit ute och ätit Kina mat med pappa och farfar idag, trevligt trevligt!
Sen har man nördat igenom 7nde säsongen av two and a half men, FYFAN vad bra dom är!
Nu sitter jag här på mitt rum och snackar med Sebbe, Ska snart sova trorjah, är rätt trött faktiskt!
Imorgon vet jag inte vad de blir med på eftermiddagen ska jag hem till mamsen iallafall :P
Men nu ska jag typ sova GODNATT
BTW: På måndag köps biljetterna för mejj och Yasse till Metaltown, UNDERBART, Hotellrum också bokat ju, snart är hela skiten klar och då äre bah att vänta på självaste Metaltown! GRYMT
MURDERTEDDY.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0