Babe, i miss you.

Haft en UNDERBAAAR helg,
Gårdagen spenderades ju ute i solen på dagen sedan på kvällen var jag ju med Yasse, vi körde runt lite i Hjärtum o vid typ nio så åkte vi hem till Emil och kollade film, Torsten var också där, Haha fan dom pöjkarna är underbara haha :D
Drog typ hem vid halv tolv och snackade och kollade Kungarna Av Tylösand, AWESOME!
Idag har vi legat ute och steeeeekt i solen, får väldigt med färg! Sedan var vi ute och körde lite powerwalk i över en timme, Behövdes för min del!! Sen hem och käka och snacka lite och nu sitter jag här! Yasse åkte för en stund sedan och jag sitter med Hårinpackning och ansiktsmask, Känner för att fräscha upp mig lite!
MEN nu ska jag gå och duscha och sånt,
Kvällen kommer bestå av dusch sedan chill framför tvn och KANSKE popcorn till de, beror påååå om jag vill va nyttig? ;D
Ajjah vi höreeeZ
MURDERTEDDY.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0